سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پسر مقدس

ابر یکشنبه 87/10/15 ساعت 9:31 عصر

چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد

ما همه همسفریم

     اگر ابــر بودی به انتـظار اشکــــت می نشستم،

 

     اگر خورشید بودی در پرتو ات خود را گرم می کـردم،

 

     اگر باد بودی چون برگ خزان خود را بدستت می سپـردم،

 

     اگر خدا بودی به تو ایمان می آوردم تا بدانــی دوستت دارم،

 

     اگر هیــــــچ بودی از تو ابر سپیــــدی می ساخــــــــــتم،

         

     از تو خورشیــــــــد با شکـــــوهی بــــوجود مــــی آوردم،

 

     تو را نسیم ملایمی می کردم از تو خدایی بزرگ می ساختم،

 

     تا بـــــــــــدانی که فقــــط تو را  دوستت دارم


نوشته شده توسط: رعد سیاه


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
36074


:: بازدیدهای امروز ::
4


:: بازدیدهای دیروز ::
1



:: درباره من ::

پسر مقدس

:: لینک به وبلاگ ::

پسر مقدس


:: آرشیو ::

سری اول
سری دوم
سری سوم
پاییز 1387
بهار 1387
دی 1387
مهر 1387



:: لوگوی دوستان من ::




:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو