سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پسر مقدس

دوستت دارم پنج شنبه 87/12/22 ساعت 7:44 عصر

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم

 

سکوت را فراموش می کردی

 

تمامی ذرات وجودت عشق را فریاد می کرد

 

 

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم

 

چشمهایم را می شستی

 

و اشکهایم را با دستان عاشقت به باد می دادی

  

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم

 

نگاهت را تا ابد بر من می دوختی

 

تا من بر سکوت نگاه تو

 

رازهای یک عشق زمینی را با خود به عرش خداوند ببرم

 
 

ای کاش می دانستی

 

ای کاش

 

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم

 

هرگز قلبم را نمی شکستی

 

گر چه خانه ی شیطان شایسته ی ویرانی است

 

 

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم

 

لحظه ای مرا نمی آزردی

 

که این غریبه ی تنها , جز نگاه معصومت پنجره ای

 

و جز عشقت بهانه ای برای زیستن ندارد

 

 

ای کاش می دانستی

 

ای کاش

 

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم

 

همه چیز را فدایم می کردی

 

همه آن چیز ها که یک عمر بخاطرش رنج کشیده ای

 

و سال ها برایش گریسته ای

 

 

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم

 

همه آن چیز ها که در بندت کشیده رها می کردی

 

غرورت را ...... قلبت را ...... حرفت را

 

 

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم

 

دوستم می داشتی

 

همچون عشق که عاشقانش را دوست می دارد

 

 

کاش می دانستی که چقدر دوستت دارم

 

و مرا از این عذاب رها می کردی

 

 

ای کاش تمام اینها را می دانستی

 

ای کاش ....



نوشته شده توسط: رعد سیاه


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
36072


:: بازدیدهای امروز ::
2


:: بازدیدهای دیروز ::
1



:: درباره من ::

پسر مقدس

:: لینک به وبلاگ ::

پسر مقدس


:: آرشیو ::

سری اول
سری دوم
سری سوم
پاییز 1387
بهار 1387
دی 1387
مهر 1387



:: لوگوی دوستان من ::




:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو